wtorek, 28 stycznia 2014

Zakochana w książkach po wieczny czas..

Hejka!

No dobra może zwariowałam, że założyłam tego bloga, ale raz się żyje nie? Będę pewnie dodawać tutaj notatki o książkach ich zapowiedziach? Może coś z filmami, albo z muzyką. Dokładnie sama nie wiem, ale chcę tego spróbować! I chyba dacie mi szansę? To pierwszy blog o takiej tematyce. Wcześniej i teraz też mam blogi, ale jakoś nie mam na nie weny, a po drugie chyba zbytnio nie umiem pisać. No więc trochę informacji o mnie! Mam na imię Martyna mam szesnaście lat, pochodzę z Polski. Kocham czytać, pisać, grać w RPG, słuchać muzyki oraz kocham plastykę ( to chyba jedyny przedmiot, który lubię w szkole). Więc trzymajcie za mnie kciuki, aby wszystko się udało! Kto wie może dam radę i to się uda!

Pozdrawiam! TinTincia 

2 komentarze:

Szablon